niedziela, 29 września 2013

Mój ulubiony... :))

Mój ulubiony...  
Мой любимый...
My favourite...
  
Ulubiony podkład?
Revlon Colorstay 

Ulubiony puder?
Bell Multi Mineral (Nie przesadzę, kiedy powiem, że zużyłam z.... 10 opakowań, hmm.. może nawet i więcej. Powoli zaczyna mi się już nudzić ;p)

Ulubiony róż?
Catrice, Defining Duo Blush 050 Apricot Smoothie 

Ulubiony zestaw do brwi?
Elf Eyebrow Kit light

Ulubiony cień do powiek?
Inglot Double Sp. 463

Ulubiona kredka do oczu?
 Mon Ami No. 1

Ulubiony tusz do rzęs? 
Bourjois, Volume Glamour

Ulubiona pomadka?
Kobo Professional Coral Chic 111



Całuję, Madzik

2 komentarze:

  1. pomadka i róż najbardziej przypadły mi do gustu ;)
    mam nadzieję że będą one moimi kolejnymi zdobyczami zakupowymi ;)

    pozdrawiam
    http://mojezycieipasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam ten puder z Bell <3

    Zapraszam do siebie :)

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń